Sommerskolen Oslo

Elever på Sommerskolen

Se nærmere informasjon på hjemmesiden til Sommerskolen Oslo

Koronautbruddet påvirker også Sommerskolen Oslo. Vi kan ennå ikke si om det blir sommerskole til sommeren, eller ikke.

Årets påmelding skjedde da vi alle hadde mer enn nok med å sette oss inn en ny hverdag. Derfor har Sommerskolen bestemt seg for å åpne påmeldingen på nytt. Ny påmeldingsperiode er fra 30. mars til 1. april.

I denne perioden kan du som ikke rakk å melde på elever forrige gang, melde på. Påmeldingene som ble gjort fra 11.–17. mars gjelder fortsatt, men ønsker du å gjøre endringer i påmeldingen, kan du gjøre det nå.

Påmelding på internett

Påmeldingen skjer på sommerskolenoslo.no. Du setter opp en ønskeliste med inntil fem kurs, og prioriterer kursene fra 1 til 5.

Alle vil få én kursplass eller én plass på venteliste.

Se årets kurstilbud

Årets kurstilbud er  klart. På sommerskolenoslo.no kan du se oversikt over alle kursene.

Gratis tilbud til alle elever

Sommerskolen Oslo er et gratis tilbud til alle elever på 1.–13. trinn som bor i Oslo. Kursene gjennomføres de to første ukene etter skoleslutt og de to første ukene før skolestart: uke 26, 27, 32 og 33.