Besøksdag for skolestartere 2017

Løren skole ønsker alle skolestartere og foresatte hjertelig velkomne til besøksdag! Rektor roper opp alle barna i skolegården kl. 09:00 presis, deretter blir barna delt opp i grupper og går til et klasserom sammen med hver sin lærer, og får en liten forsmak på hva skole er for noe.

Mens barna blir med lærere holder rektor et møte i gymsalen for dere foresatte for å gi dere et innblikk i hva hverdagen kommer til å bli fra høsten av og hvordan skolen og hjemmet kan samarbeide for å gi barna en best mulig skolegang. Etter besøksdagen kommer vi her til å publisere en oversikt for dere om hva som skjer fram mot skolestart.

Huskeliste:

• Matpakke til barn (og kanskje voksne?)
  • Drikkeflaske
  • Ransel eller sekk (dersom dere ikke har kjøpt skolesekk enda holder det med en sekk som rommer mat, drikke og et hefte som barna får med hjem etterpå)

Hjertelig velkommen til dere alle!